Et praktisk kurs som gir ansatte og ledere innsikt i hvordan menneskelige faktorer som kommunikasjon, stress og beslutninger påvirker sikkerhet & prestasjon.
Kurset passer for alle ansatte i operasjonelle roller, teknisk arbeid, skiftledelse & teamarbeid.
Passer for alle ansatte i operasjonelle roller, teknisk arbeid, skiftledelse og teamarbeid.
Innhold:
- Kommunikasjon – vær tydelig og samarbeid effektivt i team
- Situasjons forståelse – hvordan bygge en helhetlig forståelse
- Beslutningstaking – oppdag faresignaler tidlig og forbedre beslutningsprosesser
- Team arbeid – bidra til en sterkere sikkerhets- & prestasjonskultur
- Menneskelige faktorer – hvordan påvirker disse ytelse
- Lederskap
Varighet: 1 dag
Opptakskrav: Ingen
Påmelding: Dette kurset leveres i hovedsak som selskapsinternt kurs. Kontakt oss så setter vi opp og tilpasser kurset til dere!
Kontakt: post@maersktraining.com eller
kontakt en av selgerne våre.