Dette er kurs for personer som skal delta i svartjenesten for selskapets beredskapsorganisasjon under en beredskaps – og krisehåndtering.
En meget viktig del av enhver beredskapshåndtering er ivaretakelse av alt personell som er, blir eller på annen måte opplever ulykken eller situasjonen.
ResQ har tilknyttet seg mange dyktige fagpersoner blant annet våre krisepsykologer, innen området som benyttes som instruktører på våre kurs og treninger.
Målgruppe
Personell som deltar i svartjenesten for selskapets beredskapsorganisasjon under en beredskaps – og krisehåndtering
Varighet
1 dag
Varighet kan variere avhengig av antall deltagere
Innhold
Teori
Personalomsorg
Forventninger
Teknikker for mottak og svar
Praktisk trening i simulering av vanskelige samtaler
Lyttetjeneste
Evaluering av den enkelte deltager
Bestilling
For bestilling og mer informasjon ta kontakt med Jorunn Firing eller Vidar Gade.